БОЛГРАДСЬКА РВА КОНТРОЛЮЄ ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ ПРОВЕДЕНІ В ГРОМАДАХ РАЙОНУ
Сьогодні голова Болградської районної державної (військової) адміністрації Михайло Шарафаненко провів робочу нараду з питань раціонального витрачання бюджетних коштів в громадах Болградського району.
В нараді взяли участь начальник відділу фінансів Болградської РВА Павло Синельников, начальник відділу економіки та агропромислового розвитку райдержадміністрації Світлана Вербанова та завідувач сектору юридичного забезпечення апарату райдержадміністрації Сергій Станков.
Сьогодні гостро стоїть питання забезпечення належного рівня обороноздатності України в умовах протидії повномасштабної військової агресії на території України з боку російської федерації.
Зважаючи на першочергові потреби держави у спрямуванні коштів на потреби обороноздатності України, присутні ретельно проаналізували публічні закупівлі територіальних громад у розмірі більше 50 тис.грн. на предмет їх доцільності та відповідності очікуваної вартості предмета закупівлі.
Під час наради присутні розглянули та обговорили ряд публічних закупівель проведених в Арцизькій, Болградській, Бородінській, Криничненській, Кубейській та Тарутинській громадах району.
Було підкреслено, що органи місцевого самоврядування повинні бути зацікавлені у необхідності запобігання протидії корупції та дезінформації під час проведення закупівель товарів, робіт і послуг, які на воєнний час можуть бути недоречними.
По завершенні голова Болградської РВА надав ряд відповідних доручень керівникам структурних підрозділів щодо проведення контролю публічних закупівель територіальними громадами.
Нагадаємо, що розпорядженням голови (начальника) обласної державної (військової) адміністрації від 12 жовтня 2023 Nº 834/A-2023 утворено робочу групу «Прозорість та підзвітність» в Одеській області, з метою здійснення контролю за видатками усіх бюджетів регіону. Головне завдання робочої групи – побудувати систему так, щоб усі процеси, які відбуваються, були повністю прозорими. Це важлива умова довіри людей та запорука співпраці з міжнародними партнерами.