ЧИ ОБОВ’ЯЗКОВО ХОДИТИ ДО ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ, ЩОБ ОФОРМИТИ ЖИТЛОВУ СУБСИДІЮ
Ні! Доступна можливість подати документи онлайн, не виходячи з дому.
Це можна зробити через портал Дія (як саме – детально розповідали тут https://www.facebook.com/share/KdZsZMEYqAbMrDfh/?mibextid=WC7FNe ) або через онлайн кабінет https://portal.pfu.gov.ua/sidebar/Templates/InfoSubsidy чи мобільний застосунок Пенсійного фонду України.
Якщо ви подаєте звернення через канали Пенсійного фонду, потрібно буде заздалегідь підготувати сканкопії документів, бо ви їх підвантажуватимете на одному з етапів формування заяви.
Алгоритм дій наступний:
заходимо на вебпортал електронних послуг ПФУ, натискаючи кнопку «Вхід» (https://portal.pfu.gov.ua/);
авторизуємось для входу в особистий кабінет за допомогою КЕП, тобто вказуємо назву Акредитованого центру сертифікації ключів, який згенерував КЕП, обираємо файл ключа та вводимо особистий пароль;
в особистому кабінеті обираємо розділ “Комунікації з ПФУ” й натискаємо на пункт “Заява на житлову субсидію чи пільгу”;
перед формуванням заяви готуємо скановані копії документів, надаємо згоду на дистанційне інформування, натиснувши кнопку «Продовжити»;
обираємо пункт «Заява про призначення та надання житлової субсидії»;
заповнюємо відповідні поля онлайн-форми;
додаємо скановані копії документів, натиснувши кнопку «Додати файл»;
натискаємо кнопку «Сформувати заяву», розміщену в кінці онлайн-форми. Автоматизована система перевірить повноту заповнення заяви. Якщо помилок не виявлено, можна переходити до фінального кроку;
накладаємо цифровий підпис та надсилаємо документи до Пенсійного фонду України
За ходом розгляду заяви можна стежити в особистому кабінеті в розділі “Мої звернення” – “Статус звернення”.