ПІСЛЯ ОТРИМАННЯ ПЛАСТИКОВОГО ПОСВІДЧЕННЯ ВОДІЯ ВЖЕ ЧЕРЕЗ ДЕКІЛЬКА ГОДИН ВОНО ВІДОБРАЖАЄТЬСЯ В “ДІЇ”
Ба більше, щоб забрати документ, можна навіть не приїздити до сервісного центру — його надішлють поштою. Про це на хвилі Українське радіо розповів заступник начальника відділу впровадження електронних послуг ГСЦ МВС Роман Баціц.
Черговий ефір відбувся в межах інформкампанії #НАЗК про альтернативні корупційним практикам державні ініціативи та сервіси. Цього разу програма була присвячена цифровізації в сервісних центрах МВС, що спрощує клієнтам процес отримання послуг та мінімізує витрати часу.
“Не потрібно прив’язуватись до робочих годин сервісного центру та збирати документи. Ви просто заходите в додаток в Електронний кабінет водія або на портал “Дія”, заповнюєте відповідні поля і можете не відвідувати сервісний центр, а отримати посвідчення водія поштою, навіть кур’єрською доставкою. Крім того, сьогодні реалізована доставка за кордон в 31 країну світу”, — повідомив Роман Баціц.
Також громадяни можуть здійснити обмін посвідчення онлайн, внести відомості про належного користувача, оформити свідоцтво про реєстрацію або укласти договір купівлі-продажу транспортного засобу з подальшою його перереєстрацією. Так само можна замовити номерний знак — і отримати його через “Укрпошту”.
Електронний кабінет водія (https://e-driver.mvs.gov.ua/blog#services) продовжує поповнюватися новими послугами. Детальніше про це читайте за посиланням: https://ukr.radio/news.html?newsID=105676
Головний сервісний центр МВС
Зазначимо, що згідно з результатами загальнонаціонального опитування (https://bit.ly/4aHxP1E), частка громадян, які стикалися з корупцією у сервісних центрах МВС зменшилася: у минулому році про це заявили 26,1% українців, що зверталися за послугами, тоді як у 2023 році — 35,7%. Водночас нещодавні викриття корупційних схем посадовців у цих структурах, зокрема розслідування команди BIHUS.Info, мають стати поштовхом до подальших змін та очищення сфери від корупції.