1. /
  2. Новини
  3. /
  4. ЯК ОТРИМАТИ КАРТКУ ПЛАТНИКА...

ЯК ОТРИМАТИ КАРТКУ ПЛАТНИКА ПОДАТКІВ, ПЕРЕБУВАЮЧИ ЗА КОРДОНОМ

Перебуваючи за кордоном, чимало українців стикається з проблемою відновлення документів. Розповідаємо, як можна отримати картку платника податків, перебуваючи поза межами України.
Які документи потрібні?
1. Заповнена заява за формою № 5ДР.
2. Копія паспорта з чітким зображенням документа.
Посилання на форму в коментарях
Де можна отримати картку платника податків:
– особисто у закордонній дипломатичній установі України;
– за письмовим клопотанням на вказану адресу за кордоном (документи надсилаються поштою);
– через представника в українській податковій.
Звертаємо увагу, що для отримання картки платника податків представником необхідно мати такі документи:
– довіреність,
– документ, що посвідчує особу представника,
– копію документа, що посвідчує особу довірителя.
Міністерство з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України
#Мінреінтеграції