З 10 ЛЮТОГО ЗМІНЕНО СТРОКИ ЗБЕРІГАННЯ БУХГАЛТЕРСЬКИХ І ФІНАНСОВИХ ДОКУМЕНТІВ, ВОНИ СТАЛИ ОБОВ’ЯЗКОВІ ДЛЯ ФОП
Інформуємо, що 10.02.2024 року набрав чинності наказ Міністерства юстиції України від 04.01.2024 № 40/5, яким внесено зміни до Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій , із зазначенням строків зберігання документів
З урахуванням зазначених змін строки зберігання документів, що зазначаються у цьому Переліку та регулюють підприємницьку діяльність юридичних осіб, застосовуються фізичними особами – підприємцями , якщо інше не встановлено законом або не випливає із суті відносин (тоді як раніше це було добровільним для ФОП)
Також змінилися і строки зберігання окремих конкретних документів, які стосуються фінансово-господарської діяльності. Зокрема, такий строк було збільшено з 1 або 3 років до 5. При цьому для таких документів встановили деякі застереження.
Детальніше читайте тут