КОЛИ ЖІНКА СТАЄ МАМОЮ – СПРИЙНЯТТЯ СВІТУ НАВКОЛО ЗМІНЮЄТЬСЯ. І ЦЕ НЕ ПРО ГОРМОНИ, А ПРО БАР’ЄРИ, ЯКІ РАНІШЕ ПРОСТО НЕ ПОМІЧАЛИСЯ
Мама пройде зайві кількасот метрів до супермаркету, де є автоматичні двері та зручний пологий пандус. А не штовхатиме коляску слизькими сходами магазина, хоч він і прямо у дворі.
Мама змінить улюблену кав’ярню та знайде нову. Таку, де є простора вбиральня або ж місце, щоб погодувати та переодягти немовля. І дитяча зона, щоб самій вдалося хоч тістечко спокійно з’їсти.
Мама завжди думає про безпеку. І у часи війни поведе дитину у той торговий чи розважальний центр, де є не просто сховище – а повноцінне укриття з максимально можливими зручностями.
Подивилися на світ очами мами? І це тільки один приклад, їх насправді безліч.
У пошуках постійних клієнтів бізнеси вкладаються в рекламу, а треба в безбар’єрність, бо це – краще за рекламу. Тому якщо ваш заклад потребує адаптації – знайдіть час і можливості. А якщо вже є чим пишатися – розкажіть про це! Так ви сприяєте створенню міста, зручного для всіх.
Зробити це дуже просто – заповнити чекліст «Місто без меж: заклади», створений експертами Безбар’єрність спільно з ЛУН Місто. Витратити на опитування кілька хвилин часу, обрати варіанти відповідей та за бажанням залишити особистий коментар – і вже незабаром ця інформація з’явиться на загальноукраїнській онлайн-мапі https://bit.ly/48xMo5Z
Стати амбасадором безбар’єрності та заповнити чекліст можна тут https://misto.lun.ua/checklist-place