1. /
  2. Новини
  3. /
  4. «ВСТАНОВІТЬ НОВИЙ ЗАСТОСУНОК ВАШОГО...

«ВСТАНОВІТЬ НОВИЙ ЗАСТОСУНОК ВАШОГО БАНКУ»: КІБЕРПОЛІЦІЯ ПОПЕРЕДЖАЄ ПРО ШАХРАЙСЬКУ СХЕМУ

🏦 Українцям почали надходити телефонні дзвінки та повідомлення від шахраїв (https://cyberpolice.gov.ua/article/vstanovit-novyj-zastosunok-vashogo-banku–kiberpolicziya-poperedzhaye-pro-shaxrajsku-sxemu-2145/), які представляються працівниками однієї з банківських установ.

📱 Зловмисники повідомляють громадянам, що старий мобільний застосунок нібито перестав працювати й необхідно завантажити новий.

🖥 Надалі шахраї надсилають фішингові посилання на завантаження програми буцімто з офіційного чат-бота в одному з месенджерів. Таким чином аферисти отримують авторизаційні дані клієнтів банку.

💸 Потім зловмисники переконують потерпілих назвати комбінацію символів, що надійшли в смс-повідомленнях чи дзвінках від справжньої служби підтримки банку, завдяки чому отримують доступ до інтернет-банкінгу громадян і викрадають кошти.

‼️ Кіберполіція закликає українців не довіряти дзвінкам з невідомих номерів та повідомленням, які надходять в месенджерах, навіть якщо вони надіслані від контактів, зовні схожих на справжні.

❌ Також нагадуємо про заборону передавати стороннім особам коди, що надходять в СМС-повідомленнях, банківських застосунках чи через телефонні дзвінки. Пам’ятайте, що банківські працівники ніколи не запитують ці дані.

📞 Якщо ви отримали нібито від банку повідомлення про необхідність вчинення певних дій, то краще самостійно перетелефонуйте до служби підтримки та переконайтеся в правдивості отриманої інформації. Також перевірте на офіційному сайті відповідної фінустанови, чи дійсно вона проводить ті, чи інші акції, заміну старих мобільних застосунків на нові тощо. ВСТАНОВІТЬ НОВИЙ ЗАСТОСУНОК ВАШОГО БАНКУ»: КІБЕРПОЛІЦІЯ ПОПЕРЕДЖАЄ ПРО ШАХРАЙСЬКУ СХЕМУ

🏦 Українцям почали надходити телефонні дзвінки та повідомлення від шахраїв (https://cyberpolice.gov.ua/article/vstanovit-novyj-zastosunok-vashogo-banku–kiberpolicziya-poperedzhaye-pro-shaxrajsku-sxemu-2145/), які представляються працівниками однієї з банківських установ.

📱 Зловмисники повідомляють громадянам, що старий мобільний застосунок нібито перестав працювати й необхідно завантажити новий.

🖥 Надалі шахраї надсилають фішингові посилання на завантаження програми буцімто з офіційного чат-бота в одному з месенджерів. Таким чином аферисти отримують авторизаційні дані клієнтів банку.

💸 Потім зловмисники переконують потерпілих назвати комбінацію символів, що надійшли в смс-повідомленнях чи дзвінках від справжньої служби підтримки банку, завдяки чому отримують доступ до інтернет-банкінгу громадян і викрадають кошти.

‼️ Кіберполіція закликає українців не довіряти дзвінкам з невідомих номерів та повідомленням, які надходять в месенджерах, навіть якщо вони надіслані від контактів, зовні схожих на справжні.

❌ Також нагадуємо про заборону передавати стороннім особам коди, що надходять в СМС-повідомленнях, банківських застосунках чи через телефонні дзвінки. Пам’ятайте, що банківські працівники ніколи не запитують ці дані.

📞 Якщо ви отримали нібито від банку повідомлення про необхідність вчинення певних дій, то краще самостійно перетелефонуйте до служби підтримки та переконайтеся в правдивості отриманої інформації. Також перевірте на офіційному сайті відповідної фінустанови, чи дійсно вона проводить ті, чи інші акції, заміну старих мобільних застосунків на нові тощо.