1. /
  2. Новини
  3. /
  4. КЛАСНІ ХЕДЛАЙНЕРИ, ДИВОВИЖНЕ МІСЦЕ,...

КЛАСНІ ХЕДЛАЙНЕРИ, ДИВОВИЖНЕ МІСЦЕ, ОРИГІНАЛЬНА РЕКЛАМА. І ВСЕ – ЗДАЄТЬСЯ, МАЙЖЕ СТОВІДСОТКОВА ЗАПОРУКА УСПІШНОГО ОФЛАЙН-ЗАХОДУ Є

Що не так?

У цьому списку не вистачає найважливішої складової, яка завжди має бути на першому місці – доступності. Адже події створюють не локації, а люди, які їх відвідують. Музейна виставка, музичний концерт, спортивні змагання чи дитячий фестиваль – будь-який івент має бути комфортним і безбар’єрним для всіх. І тоді вираховувати відсотки успішності просто не буде потреби.

Але чи всі деталі ретельно продумані? Та як нічого не пропустити? Скористатися чеклістом як на етапі планування, так і коли вже наче все готово: переглянути список ще раз і перевірити – все ок?

Про чекліст безбар’єрного онлайн-івенту – готовий інструмент, який допоможе перевірити захід на безбар’єрність – нещодавно писали тут https://bit.ly/3YcHvLW А сьогодні акцентуємо увагу на офлайн-подіях, організації яких присвячено окремий розділ Гайду безбар’єрних подій, створеного у межах ініціативи першої леді Олена Зеленська «Без бар’єрів».

Почати варто з базових вимог, бо їхнє забезпечення є фундаментом доступності заходу. Без них решта дій мають менше сенсу для відвідувачів та учасників. Ось кілька таких обов’язкових елементів з чекліста безбар’єрної офлайн-події

Перевірена доступність локації для людей з інвалідністю та інших маломобільних груп населення;

Забезпечена наявність парковок з відведеними місцями для людей з інвалідністю;

Якщо захід відбувається в багатоповерховій будівлі – наявний ліфт або підіймач;

На локації є універсальна вбиральня або вбиральня для людей з інвалідністю, яка відповідає необхідним стандартам, і до неї є безбар’єрний доступ;

Заходи безпеки враховують потреби всіх учасників: евакуаційні маршрути, відповідна сигналізація про небезпечну ситуацію, що пристосована для людей з порушеннями зору та слуху;

На локації присутня навігація, яка відповідає стандартам доступності і продубльована шрифтом Брайля;

На заході не передбачене мерехтливе чи занадто дратівливе освітлення або ж ви завчасно попередили про його наявність;

Ви контролюєте рівень шуму для забезпечення комфорту всіх учасників;

Персонал має необхідні знання та навички, щоб адекватно обслуговувати всіх гостей та учасників події.

Повний чекліст можна знайти наприкінці Гайду безбар’єрних подій, який існує у двох форматах – книги, яку можна завантажувати – https://bit.ly/4diKCbJ, та як окремий розділ «Довідника безбар’єрності» – https://bit.ly/3wdrgnO

Коли зі списку базових потреб усе враховано – у нагоді стане ще один чекліст, з наступними рекомендаціями щодо забезпечення безбар’єрності заходу. Наприклад, такими

Наявність перекладачів або співробітників, які можуть надати допомогу на загальних підставах або ж у відповідь на зафіксовані завчасно заявки про отримання такої допомоги або супроводу;

Усі інфраструктурні об’єкти заходу (гардеробні, камери схову, стійки замовлення їжі, місця для сидіння тощо) враховують потреби людей з маломобільних груп населення та людей з порушеннями слуху або зору.

Повний чекліст також розміщений наприкінці гайду в обох форматах. Крім нього, у книзі та розділі ви знайдете детальну інформацію про особливості проведення різних видів офлайн-івентів. Зокрема таких, як конференції, панелі, освітні заходи з лекціями та воркшопами, спортивні та дитячі заходи, музичні концерти, виставки, ярмарки та маркети.

Проєкт реалізується ГО Безбар’єрність за підтримки спільноти «Бізнес без бар’єрів», зокрема компанії Група ДТЕК, у співпраці з командою київського проєкту Кураж.

#bezbariernist #безбарєрність #barrierfree

#бізнесбезбарєрів