1. /
  2. Новини
  3. /
  4. НОВИНИ ГРОМАД: ПРЕДСТАВНИКИ ГОРОДНЕНСЬКОЇ...

НОВИНИ ГРОМАД: ПРЕДСТАВНИКИ ГОРОДНЕНСЬКОЇ ГРОМАДИ ВЗЯЛИ УЧАСТЬ У СЕМІНАРІ-ТРЕНІНГУ З МАРКЕТИНГУ ТЕРИТОРІЙ

На минулому тижні представники Городненської територіальної громади прийняли учать у черговому семінарі-тренінгу на тему: «Маркетинг територій. Аграрний розвиток громади через її брендування та просування», організованого в рамках проєкту «Німецько-український Агрополітичний діалог (#АПД )».

Учасниками цього проєкту є вісім пілотних громад з різних регіонів України. Захід проходив із 8 по 14 грудня в двох громадах: Іллінецькій Вінницької області та Узинській Київської області.

Протягом тренінгу учасники отримали цінні знання з основ маркетингу територій, аналізу цільової аудиторії, дослідження територіального потенціалу, проведення SWOT-аналізу та впровадження брендингових стратегій в аграрному секторі. Також були розглянуті сучасні підходи до просування громад на внутрішньому та зовнішньому ринках, приклади успішних аграрних брендів України та концепції створення бренду території чи аграрного продукту.

Окремим пунктом програми стала практична робота, під час якої представники громад обмінювалися досвідом та спільно розробляли концепції брендування своїх територій.

Робота Городненської громади в межах проєкту

Городненська громада активно працює над створенням власної стратегії розвитку на 2025–2030 роки за супроводом експертів АПД. Під час семінару представники Городненської громади представили свої напрацювання з розробки стратегії розвитку, які були високо оцінені учасниками заходу. Голова громади Микола Богоєв особисто долучився до заходу, підтверджуючи свою зацікавленість у підготовці якісного стратегічного документа. За три місяці командної роботи вже реалізовані ключові етапи:

* прийняття рішення щодо розробки стратегічного документу;

* створення робочої групи;

* проведення засідань із визначення послідовності дій та затвердження плану діяльності;

* завершення аналітичної частини, SWOT-аналізу, сценарію розвитку, а також стратегічних, операційних цілей та завдань.

Вся ця робота ґрунтувалася на результатах опитувань та обговорень, що дозволило максимально врахувати специфіку та потреби громади.

Учасники мали змогу ознайомитися з кращими практиками приймаючих громад. В Іллінецькій ТГ відвідали краєзнавчий музей, спортивну школу, аграрний коледж та центр активності громадян. В Узинській ТГ ознайомилися з діяльністю аграрного підприємства ТОВ «Острійське».

Городненська громада висловлює щиру подяку команді АПД, зокрема керівниці проєкту Марії Ярошко, тренерам-експертам Валентині Затишняк і Світлані Павленко за нові знання та практичні поради. Окрема вдячність громадам, які приймали учасників, за теплий прийом та гостинність.

Городненська громада продовжує активно працювати над своїм розвитком, впроваджуючи сучасні методи брендування та стратегічного планування.

За інформацією Городненської сільської ради