ЗАПЛАНОВАНО ПЕРЕНЕСЕННЯ СТРОКІВ ЗАПУСКУ ЕЛЕКТРОННОЇ МАРКИ АКЦИЗНОГО ПОДАТКУ: СТАРТ Е-АКЦИЗУ – 1 ЛИСТОПАДА 2026 РОКУ
Запуск обов’язкового е-маркування для всіх підакцизних товарів буде перенесено на 10 місяців: з 1 січня на 1 листопада 2026 року.
Рішення ініційовано під час робочої групи у фінансовому комітеті Верховної Ради та пов’язане з необхідністю додаткової підготовки учасників ринку та мінімізації ризиків для легального бізнесу і споживачів.
Відповідний проєкт урядової постанови буде доступний для громадського обговорення на офіційному вебсайті Міністерства фінансів (розділ «Законодавство» – «Проекти нормативно-правових актів»).
Запрошуємо експертів і всіх зацікавлених ознайомитися з документом та поділитися пропозиціями, щоб зміни були максимально ефективними для ринку.
Реформа е-маркування — це сучасний інструмент прозорості ринку, боротьби з тінізацією та захисту споживачів.
Деталі за посиланням у першому коментарі ![]()
