1. /
  2. Новини
  3. /
  4. ДО УВАГИ ГРОМАДЯН

ДО УВАГИ ГРОМАДЯН

Для оформлення житлової субсидії громадяни подають заяву про призначення та декларацію про доходи і витрати.

🌐 Це можна зробити #online – в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Для авторизації необхідно використовувати кваліфікований електронний підпис (#КЕП).

🔢 Алгоритм дій наступний:

🔹заходимо на вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/);

🔸 авторизуємось для входу в особистий кабінет за допомогою КЕП – вказуємо назву Акредитованого центру сертифікації ключів, який згенерував КЕП, обираємо файл ключа та вводимо особистий пароль;

🔹 в особистому кабінеті обираємо розділ “Комунікації з ПФУ” й натискаємо на пункт “Заява на житлову субсидію чи пільгу”;

🔸 перед формуванням заяви готуємо скановані копії документів, надаємо згоду на дистанційне інформування, натиснувши кнопку «Продовжити»;

🔹 обираємо пункт «Заява про призначення та надання житлової субсидії»;

🔸 заповнюємо відповідні поля онлайн-форми;

🔹 додаємо скановані копії документів, натиснувши кнопку «Додати файл»;

🔸 натискаємо кнопку «Сформувати заяву», розміщену в кінці онлайн-форми. Автоматизована система перевірить повноту заповнення заяви. Якщо помилок не виявлено, можна переходити до фінального кроку;

🔹 накладаємо цифровий підпис та надсилаємо документи до Пенсійного фонду України.

📨 За ходом розгляду заяви на призначення субсидії можна стежити в особистому кабінеті в розділі “Мої звернення” – “Статус звернення”.