1. /
  2. Новини
  3. /
  4. У БОЛГРАДСЬКОМУ РАЙОНІ ПЛАНУЮТЬ...

У БОЛГРАДСЬКОМУ РАЙОНІ ПЛАНУЮТЬ СТВОРИТИ 4 ОБ’ЄДНАННЯ ВОДОКОРИСТУВАЧІВ

​10 березня Алла Стоянова директор Департаменту аграрної політики, продовольства та земельних відносин Одеської ОВА провела у м. Болграді виїзний семінар-нараду ““Актуальні питання щодо розвитку зрошення та головні аспекти роботи агросектору в період воєнного стану”.

📑Головні теми обговорення з керівниками сільгосппідприємств та представниками територіальних громад:

✅створення об’єднання водокористувачів (ОВК);

✅мінімальне податкове зобов’язане;

✅бронювання;

✅ держпідтримка.

💬Алла Стоянова презентувала присутнім Дорожню карту зі створення ОВК з системною викладкою юридичних тонкощів створення об’єднання водокористувачів, зазначивши що “водокористувачі зможуть гуртуватися в юридично зареєстровані об’єднання, брати на баланс об’єкти зрошувальних систем та управляти ними через колективні рішення, де голос кожного водокористувача буде важливий. Ми разом з учасниками наради ретельно розглянули правовий статус організацій водокористувачів, порядок їх створення, діяльності та припинення, порядок та умови набуття ними прав на об’єкти інженерної інфраструктури міжгосподарських та внутрішньогосподарських меліоративних систем, особливості експлуатації меліоративних мереж, права та обов’язки членів організацій водокористувачів. Важливо, щоб аграрії Одещини розуміли, що ОВК — це шлях до розвитку. Треба змінювати підхід до керування та адміністрування водогосподарської організації шляхом впровадження зрозумілої і прозорої системи роботи цих підприємств”.

💥У ході обговорення прийнято рішення щодо створення 4 ОВК.

💬Геннадій Бамбура начальник Болградської РВА відмітив, що “вдячний за дуже продуктивну зустріч Аллі Андріївні. Завдяки злагодженої роботи та професійному супроводженню у Болградському районі прийнято стратегічне рішення щодо створення ОВК. Для нас головне — забезпечити грамотну роботу агросектору, що напряму впливає на наповнення бюджетів громад”.

📑Всі питання, що були підняти під час наради оперативно взято на контроль Департаменту.