1. /
  2. Новини
  3. /
  4. НОВИНИ ГРОМАД: «ДЕНЬ ВІДКРИТИХ...

НОВИНИ ГРОМАД: «ДЕНЬ ВІДКРИТИХ ДВЕРЕЙ» У БОЛГРАДСЬКОМУ ВІДДІЛІ ПРОБАЦІЇ

07 лютого в приміщенні Болградського районного відділу філії Центру пробації в Одеській області пройшов «День відкритих дверей» під гаслом «Пробація з громадою, в громаді, для громади» з нагоди дев’ятої річниці прийняття Закону України «Про пробацію».

В цей день гостями Болградського районного відділу стали представники Арцизького відділу Болградської філії Одеського обласного центру зайнятості, служби у справах дітей Арцизької міської ради та Павлівської сільської ради, Громадської організації «Клуб взаємодопомоги «Життя плюс», Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Арцизької міської ради, Болградського районного відділу № 1 РВП ГУНП в Одеській області, Арцизького місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги та волонтер пробації.

Начальник Болградського районного відділу пробації Алла Серман розповіла, що 05 лютого 2015 року Верховною радою України було прийнято Закон України «Про пробацію». Пробація – це не покарання, яке застосовується замість позбавлення волі, а система. Вона передбачає в тому числі і покарання, альтернативне позбавленню волі. Головною метою пробації є безпека суспільства. Пробація не означає можливість правопорушнику уникнути покарання. Це просто більш перспективна і логічна схема виконання цього покарання, поєднана з допомогою, підтримкою, мотивацією до змін без вилучення людини із суспільства.

Присутні мали змогу переглянути відеоматеріал на тему: «Чому пробація ефективніша за ув’язнення», ознайомились із посібниками для роботи з суб’єктами пробації, підвели підсумки спільної роботи та дізнались про запровадження нового виду покарання в пробації – пробаційний нагляд, Закон № 3342-ІХ, який набуде чинності 28.03.2024.

Дякуємо всім партнерам – представникам державних та неурядових організацій, посадовцям і волонтерам пробації за підтримку й допомогу у виконанні такої суспільно важливої місії!

За інформацією Арцизької міської ради