1. /
  2. Новини
  3. /
  4. НОВИНИ ГРОМАД: В ТАРУТИНСЬКІЙ...

НОВИНИ ГРОМАД: В ТАРУТИНСЬКІЙ СЕЛИЩНІЙ РАДІ ВІДБУЛОСЬ ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ СЕСІЇ

Під головуванням Тарутинського селищного голови Сави Чернєва16 лютого 2024 року відбулося пленарне засідання сесії Тарутинськоїселищної ради.

Перед початком засіданні селищний голова привітав депутатів та усіх присутніх з Днем єдності. Хвилиною мовчання було вшановано пам’ять захисників України та наших співвітчизників, які загинули унаслідок збройної агресії російської федерації.

На пленарне засідання було винесено 52 проєкта рішення, що стосуються економічного і соціального розвитку громади, а також рішення з питань земельних відносин. Питання порядку денного попередньо обговорювалися на засіданнях постійних комісій.

У ході роботи депутати селищної ради визначили за доцільне передати в оренду приміщення на першому поверсі поліклініки для розміщення аптечного пункту, затвердили акти приймання-передачі матеріальних цінностей та гуманітарної допомоги, прийняли у комунальну власність Тарутинської громади будівлю нової амбулаторії на 10 робочих місць, внесли зміни до попереднього рішення Тарутинської селищної ради «Про затвердження структури, загальної чисельності виконавчих органів апарату Тарутинської селищної ради».

Крім того були внесені зміни до програм: «Молодь Тарутинщини», Програми соціально-економічного та культурного розвитку Тарутинської громади, Комплексної програми соціальної підтримки населення Тарутинської громади.

Також затверджена Програма розвитку малого та середнього підприємництва на території Тарутинської СТГ на 2024-2026 роки та внесені зміни та доповнень до рішення Тарутинської селищної ради від 22 грудня 2023 року № 2952-VIII «Про місцевий бюджет Тарутинської територіальної громади на 2024 рік».

Народні обранці розглянули відповідні проєкти рішень і по ряду земельних питань.

З відповідними рішеннями селищної ради можна буде ознайомитись на офіційному сайті селищної ради у розділі «Селищна рада. Рішення ради».

За інформацією Тарутинської селищної ради