НОВИНИ ГРОМАД: КРЕАТИВНІСТЬ ЗАРАДИ ЗДОРОВ’Я – У БОЛГРАДСЬКІЙ ГРОМАДІ ВИЗНАЧИЛИ ПЕРЕМОЖЦІВ КОНКУРСУ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ
Наприкінці минулого тижня відбулося підбиття підсумків та оголошення переможців конкурсу соціальної реклами «Здорова молодь – успішна громада». Конкурс, який був оголошений на початку року відділом культури, туризму, молоді та спорту спільно з Молодіжною радою при Болградській міській раді, став важливим кроком у залученні молоді до популяризації здорового способу життя.
Нагадаємо, це соціально-креативне змагання було спрямовано на підвищення громадської відповідальності молоді, формування активної життєвої позиції та усвідомлення важливості здорового способу життя.
До участі запрошувалася молодь віком від 14 до 35 років – як окремі автори, так і творчі колективи- представники навчальних закладів, громадських організацій та органів учнівського самоврядування Болградської громади.
Учасники мали можливість подати свої роботи у трьох номінаціях: плакат, буклет або відеоролик, дотримуючись технічних умов, зазначених у положенні конкурсу.
В результаті, на розгляд комісії було представлено п’ять креативних робіт, які оцінили члени комісії наступним чином:
-плакат «Обирай активність – обирай здоров’я!» – Дар’я Сайтарли, Владиченський ліцей (диплом за участь);
-буклет «Здоровий спосіб життя, як механізм успіху» – учнівське самоврядування Виноградівського ліцею ім. О. О. Банєва (І місце);
-відеоролик «Здоровий спосіб життя через творчість» – Артем Налчаджи, Народна театральна студія «ОнгЪЛ» Центру культури та дозвілля (ІІ місце);
– відеоролик-агітація до здорового способу життя – Зразковий ансамбль танцю «Натхнення» Центру культури та дозвілля (ІІ місце);
-відеоролик «Енергія руху: Чирлідинг як шлях до здорового способу життя» – колектив «Драйв» Залізничненського ліцею (ІІІ місце).
Кожна з представлених робіт стала відображенням креативного бачення молоді та її бажання зробити внесок у популяризацію здорового способу життя серед однолітків.
Після перегляду робіт члени комісії мали змогу висловити свої думки та обговорити представлені ідеї. За словами голови конкурсної комісії, начальниці відділу культури, туризму, молоді та спорту Болградської міської ради Жанни Сусліної, перший досвід проведення такого конкурсу був успішним, хоча не обійшлося без деяких недоліків:
«Соціальна реклама – це та реклама, яку умовно можна продати та яку умовно люди готові купити. Тобто вона дійсно повинна мотивувати до позитивних змін. У нашому випадку – змін, що покращують здоров’я молоді, якість їхнього життя. Це був перший конкурс соціальної реклами серед молоді в нашій громаді, і я дуже вдячна конкурсантам за їхню активність та креативність. Громада стає успішною тоді, коли в ній більше активної молоді. Вірю в нашу молодь! Рухаємось вперед – до здорової та успішної громади!», – зазначила Жанна Сусліна.
Нагадаємо, конкурс соціальної реклами «Здорова молодь – успішна громада» став частиною проєкту «Активна молодь – сильна громада», що реалізується Центром Політичних Студій за підтримки проєкту USAID HOVERLA.
Вітаємо переможців, які вкотре довели, що готові змінювати своє майбутнє та майбутнє Болградської громади на краще!
У наступних наших постах ви зможете подивитись на авторські роботи, що були представлені на конкурс соціальної реклами.
За інформацією Болградської міської ради


