1. /
  2. Новини
  3. /
  4. УРЯД ЗАТВЕРДИВ ЗМІНИ, ЯКІ...

УРЯД ЗАТВЕРДИВ ЗМІНИ, ЯКІ ДОЗВОЛЯТЬ ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я (ЕСОЗ) ІНФОРМУВАТИ ПАЦІЄНТІВ НЕ ЛИШЕ ЧЕРЕЗ СМС, А Й ЧЕРЕЗ АЛЬТЕРНАТИВНІ КАНАЛИ

Так, повідомлення від ЕСОЗ з кодом підтвердження, номером е-рецепта або е-направлення невдовзі надходитимуть також в Дію або Viber.

Наразі тривають внутрішні тестування відправлення push-повідомлень від ЕСОЗ.

❓Які повідомлення будуть надходити в застосунок Дія та Viber?

✅ Номер е-рецепта та код його погашення

✅ Код е-направлення до медичних фахівців

✅ СМС-підтвердження, як от – підтвердження дозволу на доступ до даних, створення плану лікування та ін.

📨 Як буде здійснюватися інформування за новим процесом?

1️⃣ Сповіщення через Дію

Якщо пацієнт має застосунок Дія, то першочергово сповіщення надійде сюди. Якщо повідомлення не буде доставлено, то воно надсилатиметься у Viber.

2️⃣ Сповіщення через Viber

За наявності месенджера повідомлення надійде у Viber на номер телефону, за яким пацієнт зареєстрований в ЕСОЗ.

3️⃣ Сповіщення через СМС

Якщо у пацієнта немає застосунку Дія чи Viber, повідомлення про цифрову послугу, як і раніше, надійде через СМС на мобільний номер.

Push-повідомлення від ЕСОЗ в Дія та Viber запрацюють незабаром. Цей процес буде здійснюватися автоматично та прискорить доставку сповіщення у найбільш зручний для пацієнта спосіб. Також це дозволить уникнути збоїв у надсиланні СМС, повʼязаних із роботою мобільного оператора.

📵 Що робити, якщо пацієнт не має телефону?

Як і раніше пацієнти, які не мають телефону та зареєстровані в ЕСОЗ за скан-копіями документів, будуть отримувати інформаційну довідку. Така інформаційна довідка містить всю інформацію, необхідну, наприклад, для погашення е-рецепта чи отримання медичних послуг за е-направленням.

Для дітей та інший недієздатних пацієнтів процес також не зміниться – повідомлення надійде одному з батьків або законному представнику через доступний канал інформування.