ЯК ПОВТОРНО ОТРИМАТИ СВІДОЦТВО ПРО ДЕРЖАВНУ РЕЄСТРАЦІЮ АКТІВ ЦИВІЛЬНОГО СТАНУ
Якщо ви зіштовхнулися із ситуацією, коли втрачено або пошкоджено свідоцтво про народження, шлюб, зміну імені чи інший документ, виданий органами державної реєстрації актів цивільного стану, не варто хвилюватися – існує офіційна процедура отримання дубліката. Процес оформлення є зрозумілим та не займає багато часу.
Для цього потрібно подати заяву до:
– ЦНАП;
– дипломатичного представництва, консульської установи України.
Ставка державного мита за повторну видачу свідоцтва – 0,03 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (0,51 грн).
Відділи ДРАЦС можуть надавати платні послуги, перелік яких затверджується Урядом. Кошти, одержані від цього, зараховуються до державного бюджету.
Про осіб, які можуть подати таку заяву, зокрема і під час дії воєнного стану у нашому матеріалі: https://is.gd/2aiJoA