ЄЧЕРГА ДЛЯ АВТОБУСІВ: ЗАТВЕРДЖЕНО НОВІ ПРАВИЛА ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ
👉 Мета цих змін — зробити перетин кордону для автобусів більш прогнозованим, а для пасажирів — комфортним, без черг і зайвого очікування.
Нові правила запрацюють після технічного доопрацювання системи, але вже зараз пояснюємо, що передбачається та яким чином працюватиме єЧерга.
Оновлення будуть стосуватись у перше чергу правил використання слотованої черги.
Тобто тих, пунктів пропуску, де перевізники реєструються на часовий слот для перетину кордону. Наразі їх 23 з 29 пунктів. Поступово слотування буде масштабуватись на всі пункти пропуску.
➡️Як і раніше, перевізники за 30 днів зможуть забронювати місце в черзі для регулярного рейсу. Бронювання лише на той час, що є в офіційному дозволі на регулярний маршрут (+2 години до часу офіційного дозволу).
📌Нове правило для бронювання місця в черзі.
Якщо за 72 години до часу перетину кордону, перевізник не забронював слот на регулярний маршрут – це місце стає доступним для реєстрації нерегулярному перевізнику. Простими словами – “нерегуляри” почнуть бачити вільні слоти раніше.
Якщо ж на часовий слот взагалі не існує жодного регулярного маршруту, то всі перевізники бачать його для реєстрації за 30 днів.
📌Нове правило для “коротких” маршрутів (до 400 км).
Одним автобусом можна буде забронювати скільки слотів, скільки перетинів передбачено дозволом на день. Це пов’язано з тим, що, як правило, такі маршрути мають кілька перетинів кордону за день, а тому повинні мати можливість виконувати такі рейси.
📌Нове правило для регулярних маршрутів – гарантування “слотів”.
Якщо перевізник стабільно виконує свої регулярні рейси, то на кожен такий рейс буде зберігатись часовий слот для реєстрації. Тобто за перевізником буде закріплений часовий слот для перетину кордону під його регулярний маршрут. Це дозволить перевізнику завчасно знати, що він зможе зареєструватись на свій час.
Якщо ж рейси не виконуються і протягом місяця їх було менше двох – то гарантування втрачається. Йдеться саме про втрату гарантування для того маршруту, який не виконувався.
Для цього кожного місяця в системі єЧерга буде переглядатися виконання регулярних маршрутів перевізниками.
Як і раніше актуальними лишають інші правила 👇
☑️Доступна заміна водія чи транспортного засобу.
☑️Один дозвіл на маршрут (регулярний чи нерегулярний) – це перетин кордону лише одним автобусом;
☑️Наявність паритетних перевізників не передбачає можливість реєстрації на рейс одночасно всіх трьох за одним й тим самим дозволом. Один дозвіл = один перевізник та один автобус.
☑️Анулювання місця в черзі за бажанням користувача та автоматично системою єЧерга. Останнє можливе у разі внесення неправдивих відомостей про автобус, водія, дозвільні документи чи пункт пропуску, який планується перетинати.
Про запуск оновленого функціоналу – будемо повідомляти додатково.
Проєкт «Електронна черга перетину кордону» реалізує Міністерство розвитку громад та територій у співпраці з Міністерством цифрової трансформації, Укртрансбезпекою, Державним агентством відновлення та розвитку інфраструктури, Державною митною службою та Державною прикордонною службою за сприяння проєкту «Підтримка ЄС України: посилення інтегрованого управління кордонами та шляхів солідарності», що виконується Представництвом Міжнародної організації з міграції в Україні за фінансування ЄС, і проєкту «Цифровізація для зростання, доброчесності та прозорості» (UK DIGIT), що виконується Фондом Євразія та фінансується UK Dev.






