ЯК ПРАВИЛЬНО ПОДАТИ СКАРГУ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ
Кожен громадянин або суб’єкт господарювання має право оскаржити рішення, дії чи бездіяльність у сфері державної реєстрації, звернувшись до Міністерства юстиції України, його територіальних органів або до суду.
Щоб скарга була прийнята до розгляду, важливо дотримуватися вимог до її оформлення:
подати у письмовій або електронній формі (з КЕП);
зазначити свої дані, суть порушення та вимоги;
підписати скаргу;
за потреби — додати підтвердні документи або довіреність представника.
Важливо пам’ятати: подання скарги не зупиняє дію оскаржуваної реєстраційної дії, а повернення скарги через неналежне оформлення не позбавляє права на повторне її подання.
Надіслати скаргу можна поштою, особисто або електронною поштою:
callcentre@ca.minjust.gov.ua, themis@ca.minjust.gov.ua
Порядок адміністративного оскарження у сфері державної реєстрації: https://is.gd/UxIifp
Вимоги до скарг на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації, територіального органу Міністерства юстиції: https://is.gd/QIVjTx
Докладніше: https://is.gd/V4lxD9
Офіс протидії рейдерству
#МінЮст#ОфісПротидіїРейдерству#ЗахистПраваВласності#ПротидіяРейдерству
