1. /
  2. Новини
  3. /
  4. ЯК ПРАВИЛЬНО ПОДАТИ СКАРГУ...

ЯК ПРАВИЛЬНО ПОДАТИ СКАРГУ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ

Кожен громадянин або суб’єкт господарювання має право оскаржити рішення, дії чи бездіяльність у сфері державної реєстрації, звернувшись до Міністерства юстиції України, його територіальних органів або до суду.

Щоб скарга була прийнята до розгляду, важливо дотримуватися вимог до її оформлення:

☑ подати у письмовій або електронній формі (з КЕП);

☑ зазначити свої дані, суть порушення та вимоги;

☑ підписати скаргу;

☑ за потреби — додати підтвердні документи або довіреність представника.

📍 Важливо пам’ятати: подання скарги не зупиняє дію оскаржуваної реєстраційної дії, а повернення скарги через неналежне оформлення не позбавляє права на повторне її подання.

Надіслати скаргу можна поштою, особисто або електронною поштою:

callcentre@ca.minjust.gov.ua, themis@ca.minjust.gov.ua

Порядок адміністративного оскарження у сфері державної реєстрації: https://is.gd/UxIifp

Вимоги до скарг на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації, територіального органу Міністерства юстиції: https://is.gd/QIVjTx

Докладніше: https://is.gd/V4lxD9

Офіс протидії рейдерству

#МінЮст#ОфісПротидіїРейдерству#ЗахистПраваВласності#ПротидіяРейдерству