1. /
  2. Новини
  3. /
  4. ПОВІДОМЛЕННЯ З ЕЛЕКТРОННОЇ СИСТЕМИ...

ПОВІДОМЛЕННЯ З ЕЛЕКТРОННОЇ СИСТЕМИ ОХОРОНИ ЗДОРОВʼЯ (ЕСОЗ) З КОДОМ ПІДТВЕРДЖЕННЯ, НОМЕРОМ Е-РЕЦЕПТА АБО Е-НАПРАВЛЕННЯ З 20 ЛЮТОГО 2025 РОКУ НАДХОДИТИМУТЬ В VIBER

СМС при цьому залишаться як гарантований канал доставки таких повідомлень. Відповідні зміни стали можливі завдяки змінам внесеним в постанову КМУ № 411 “Деякі питання електронної системи охорони здоров’я” від 25 квітня 2018 року.

✅ У разі наявності в пацієнта Viber повідомлення з ЕСОЗ першочергово надсилатиметься саме цим каналом зв’язку. У разі відсутності у пацієнта Viber йому буде доставлено СМС.

📱 Наступним етапом доставки повідомлень з ЕСОЗ буде доставка пуш повідомлень через Дію. Про це також додатково проінформуємо.

❓Якщо пацієнт не має телефону?

Пацієнти, які не мають телефону, як і раніше, зможуть отримати інформаційну довідку.

При реєстрації в електронній системі охорони здоров’я пацієнтів, які не мають телефону, з типом методу автентифікації пацієнта “за документами” лікар створює е-рецепт, е-направлення та роздруковує інформаційну довідку, яка дублює ту ж інформацію, що у е-рецепті чи е-направленні, а також додатково код підтвердження.

Якщо обрана автентифікація через іншу особу (для дітей до 14 років або для недієздатних осіб як додатковий спосіб автентифікації), то повідомлення надходитиме одному з батьків або законному представнику.