ПОВІДОМЛЕННЯ ВІД ЕЛЕКТРОННОЇ СИСТЕМИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я (ЕСОЗ) ВІДТЕПЕР НАДХОДЯТЬ НЕ ЛИШЕ ЧЕРЕЗ СМС, А Й У VIBER
Тож, якщо ваш Viber прив’язаний до номера, внесеного до ЕСОЗ, сповіщення надходитимуть саме туди. Якщо ви не маєте застосунку Viber – ви, як і раніше, отримуватимете СМС-повідомлення.
Як працюють сповіщення від ЕСОЗ?
Повідомлення від ЕСОЗ – це основний канал підтвердження дій та інформування пацієнта.
ЕСОЗ надсилає повідомлення щоразу, коли ви:
Реєструєтесь у системі або подаєте декларацію лікарю
Отримуєте е-рецепт, е-направлення чи медичний висновок
Підтверджуєте дозвіл на доступ до медичних даних, створення плану лікування тощо.
Тож коли лікар випише вам е-рецепт, ви знайдете номер рецепта та код його погашення у Viber або в СМС.
Якщо у пацієнта немає телефона?
Пацієнти, які не мають телефона та зареєстровані в ЕСОЗ за скан-копіями документів, отримують інформаційну довідку. Вона містить всю інформацію, необхідну, наприклад, для погашення е-рецепта чи отримання медичних послуг за е-направленням.
Для недієздатних пацієнтів (зокрема і дітей) – повідомлення надійде одному з батьків або законному представнику.
Переконайтесь, що ваш номер телефону в ЕСОЗ актуальний – перевірте його під час наступного візиту до лікаря.