АПАРАТНА НАРАДА БОЛГРАДСЬКОЇ РДА: СТАН НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ НАСЕЛЕННЮ ЧЕРЕЗ ЦНАП ТА ЗАВЕРШЕННЯ ОПАЛЮВАЛЬНОГО СЕЗОНУ 2024-2025 РОКІВ У НАСЕЛЕНИХ ПУНКТАХ РАЙОНУ
Сьогодні, 30 квітня, під керівництвом голови Болградської районної державної (військової) адміністрації Михайла Шарафаненка, відбулась щотижнева апаратна нарада за участю заступника голови Болградської РДА Олександра Іорданова та керівників структурних підрозділів.
Про результати моніторингу стану надання адміністративних послуг населенню через ЦНАП Болградського району в І кварталі 2025 року доповіла начальник відділу цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності центрів надання адміністративних послуг райдержадміністрації Домнікія Кучеровська. Було зазначено, що актуалізація та розширення переліку послуг, що надаються через ЦНАП та ВРМ, є однією з важливих і значущих функцій органів місцевого самоврядування. Середня по району кількість адміністративних послуг, надання яких було запроваджено через центри, у І кварталі 2025 року складала 279 послуги.
Багато уваги у звітному періоді було приділено інтеграції групи послуг для ветеранів у ЦНАП та ВРМ. Ці послуги вже додані у Переліки послуг, обов’язкових для надання через ЦНАП та ВРМ, до них затверджені інформаційні та технологічні картки.
За даними моніторингу, протягом І кварталу 2025 року ЦНАПи Болградського району надали 26533 адміністративних послуги. Найбільша кількість послуг, як і у попередні звітні періоди, надана трансформованими ЦНАП колишніх районних держадміністрацій, серед яких лідирує ЦНАП Арцизької міської ради – 7027, Центром Болградської міської ради надано 3676 послуги, центром Бессарабської селищної ради надано 3569 послуг. ЦНАП Василівської сільської ради надав 3434 послуг, центром Теплицької сільської ради надано 2520 послуг, ЦНАПи Кубейської та Городненської сільських рад надали – 1974 і 1769 послуги відповідно. ЦНАП Павлівської сільської ради – 897 послуг. Через ЦНАП і ВРМ Буджацької селищної ради надано за І квартал 2025 року всього 1374 послуги. Найменше послуг надано через ЦНАП Криничненської сільської ради – 290 послуг, через малу кількість населення громади та звільнення в грудні 2024 року державного реєстратора.
Структура послуг, наданих через ЦНАП району є усталеною та незмінною протягом декількох останніх звітних періодів. Домінуючу позицію займають послуги, пов’язані з реєстрацією/зняттям з реєстрації місця проживання – їх надано 7927, що складає 29,9% від кількості послуг по району. Друге місце у рейтингу посідають послуги з державної реєстрації у сфері нерухомого майна – 7543. На третьому місці послуги соціального характеру – 5206.
У звітному періоді за платні послуги, з яких стягується адміністративний збір, до місцевих бюджетів територіальних громад, надійшли кошти у сумі 1 430,5 тис. грн.
За результатами моніторингу показників КРІ за березень 2025 року серед 92 ЦНАП Одеської області Болградський ЦНАП посів 2 місце, Арцизький – 9, Василівський – 31, Теплицький – 37, Бессарабський – 44, Криничненський – 48, Городненський – 51, Кубейський – 54, Павлівський і Буджацький 82 і 86 місця.
Аналіз динаміки показників КРІ ЦНАП Болградського району за
І квартал 2025 року показав, що завдяки вжитим деякими громадами заходам вдалося покращити результати ЦНАП і піднятися в таблиці рейтингу.
Начальник відділу інфраструктури, містобудування та архітектури, житлово-комунального господарства, екології районної державної (військової) адміністрації Аркадій Радулов ознайомив присутніх з проходженням та завершенням опалювального сезону 2024-2025 років у населених пунктах району.
Для сталого проходження опалювального сезону в умовах військового стану та загрози відсутності сталого енергопостачання громадами району, у співпраці з районною та обласною державними (військовими) адміністраціями, за допомогою благодійних організацій постійно проводилась робота для забезпечення резервним енергопостачанням (генераторами) критично-важливих об’єктів інфраструктури району.
Опалювальний сезон 2024-2025 років на об’єктах Болградського району відповідно до розпоряджень було вчасно розпочато та станом на 16 квітня 2025 року завершено на всіх об’єктах.
У завершенні наради Михайло Володимирович надав ряд відповідних доручень керівникам структурних підрозділів районної військової адміністрації.




