«НАЦІОНАЛЬНИЙ КЕШБЕК»: 92% УКРАЇНЦІВ ПІДТРИМУЮТЬ ПРОГРАМИ СТИМУЛЮВАННЯ СПОЖИВАННЯ ТОВАРІВ З МАРКУВАННЯМ «ЗРОБЛЕНО В УКРАЇНІ»
Про це йдеться в результатах опитування Gradus Research на замовлення Мінекономіки.
Результати дослідження під час пресконференції представили заступниця Міністра економіки України Надія Бігун і соціологиня, засновниця і директорка дослідницької компанії Gradus Research Євгенія Близнюк.
86% позитивно ставляться до українських виробників;
46% надають перевагу виробленому в Україні;
89% громадян виявили бажання скористатися програмою кешбеку, незалежно від її розмірів;
92% споживачів планують скористатися програмою за умови кешбеку в 10%.
На що українці готові витрачати кешбек?
50% — на сплату комунальних послуг;
40% — купівлю українських товарів;
30% — медичні послуги;
25% — на благодійність.
Програма «Національний кешбек» — одна зі складових політики Зроблено в Україні. Запуск «кешбеку» відбудеться вже 2 вересня цього року.
Більше про дослідження та програму: https://bit.ly/3YVWRX7