1. /
  2. Новини
  3. /
  4. ЧИ МОЖНА СФОРМУВАТИ ЗАЯВУ-РОЗРАХУНОК...

ЧИ МОЖНА СФОРМУВАТИ ЗАЯВУ-РОЗРАХУНОК ЗА ПАПЕРОВИМИ ЛІКАРНЯНИМИ

🗓 З 1 жовтня 2021 року всі заклади охорони здоров’я України перейшли на оформлення електронних лікарняних.

🩺Електронний лікарняний формується на основі медичного висновку про тимчасову непрацездатність, який лікар створює в електронній системі охорони здоров’я.

💻Сьогодні основний обсяг обігу листків непрацездатності – саме в електронному вигляді. Однак, у тому числі через війну, можуть виникнути обставини, коли лікар не може підтвердити тимчасову втрату працездатності в електронній системі охорони здоров’я, сформувавши медичний висновок про тимчасову непрацездатність. Тоді він має право видати заповнений та оформлений паперовий бланк листка непрацездатності.

☝️ Разом з тим в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України страхувальники можуть сформувати заяву-розрахунок, зокрема, на підставі даних паперового листка непрацездатності.

Для цього у формі заяви-розрахунку потрібно зазначити тип листка непрацездатності – “паперовий”, вказати його серію та номер і додати до заяви-розрахунку скановану кольорову копію паперового лікарняного.

📍 Довідково

Випадки, в яких дозволяється видача паперових листків непрацездатності, передбачено пунктом 8 наказу Міністерства охорони здоров’я від 01.06.2021 № 1066 “Деякі питання формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність”.