1. /
  2. Новини
  3. /
  4. ЩОТИЖНЕВА АПАРАТНА НАРАДА БОЛГРАДСЬКОЇ...

ЩОТИЖНЕВА АПАРАТНА НАРАДА БОЛГРАДСЬКОЇ РВА

07 червня 2022 року відбулась щотижнева апаратна нарада начальника Болградської районної військової адміністрації Геннадія Бамбури з керівниками структурних підрозділів РВА.

Про стан роботи зі зверненнями громадян у Болградській територіальній громаді протягом 5 місяців 2022 року доповів Болградський міський голова Сергій Димитрієв.

Він зазначив, що за п’ять місяців 2022 року в Болградську міську раду надійшло всього 369 звернень. З них позитивно вирішені 212 звернень, на 58 звернень дано рекомендації та роз’яснення, відмовлено – 35 заявникам. У випадках відмови були вивчені надані матеріали. Рішення про відмову в задоволенні вимог, викладених в заяві, доводилося до заявників в письмовій формі з викладенням мотиву відмови.

У звітному періоді найбільш актуальними для жителів громади були питання соціального захисту населення та  питання з регулювання земельних відносин.

З метою поліпшення організації роботи зі зверненнями громадян, для більш детального розгляду звернень з конфліктних ситуацій між сусідами,  в міській раді працює постійна комісія з розгляду заяв і скарг громадян, що підлягають вивченню з виходом на місце. За перший квартал 2022 року постійною комісією здійснено 4 виїзди, на яких вивчено і розглянуто 4 звернення громадян. У таких випадках звернення розглядаються в присутності заявника, складаються акти обстеження домоволодінь, даються рекомендації і консультації по вирішенню конфліктних питань.

Інформація про роботу зі зверненнями громадян у Болградській міській раді розміщується на офіційному інтернет-сайті міської ради.

Слід зазначити, що у зв’язку з введенням на території України воєнного стану, кількість звернень до Болградської міської ради у порівнянні з аналогічним періодом 2021 року зменшилася майже вдвічі.

Начальник архівного відділу районної військової адміністрації Лариса Іонова доповіла про хід надходження на державне зберігання документів НАФ реорганізованих органів місцевого самоврядування.

Після місцевих виборів, що відбулися 25 жовтня 2020 року, у Болградському районі набули повноважень 10 сільських, селищних та міських рад у територіальних громадах, утворених Кабінетом Міністрів України згідно із Законом України «Про внесення змін до деяких законів України щодо визначення територій та адміністративних центрів територіальних громад».

Протягом 2021 року архівним відділом та його секторами проведена певна робота з організації прийому документів реорганізованих сільських, селищних, міських рад району.

Станом на 01 червня 2022 року з 64 реорганізованих міських, селищних, сільських рад надійшли на державне зберігання документи НАФ від 33 установ, що склало по району в цілому 51%. Арцизький сектор прийняв 100% від міської та 17 сільських рад. Тарутинський сектор не прийняв документи у зв’язку з тим, що ступінь заповнення стелажного обладнання архівосховища становить 100%. Але всі 27 сільських та селищних рад упорядкували документи по 2020 рік включно. Документи НАФ зберігаються в відомчих архівних підрозділах цих установ.

Викликає занепокоєння повільна робота з упорядкування документів НАФ у Голіцький (Василівська ОТГ), Новотроянівський (Городненська ОТГ), Табаківській (Болградська ОТГ) та Кубейської (Кубейська ОТГ) колишніх сільських радах. Від зазначених установ на розгляд ЕК архівного відділу не надійшло жодної описи справ за 2015-2020 роки.

Враховуючі вищезазначене та з метою не допущення втрати документів НАФ начальник Болградської РВА Геннадій Бамбура запропонував Болградському міському, Василівському, Городненському, Кубейському сільським головам розглянути питання про якість підготовки та оформлення документів постійного строку зберігання та з особового складу колишніх Табаківської, Новотроянівської, Голицької, Кубейської сільських рад та взяти під особистий контроль організацію передачі документів НАФ по 2020 рік.

По завершенню апаратної наради начальником Болградської РВА Геннадієм Бамбурою було надано ряд доручень окремим  керівникам структурних підрозділів та установ району.