Під час стабілізаційних та екстрених відключень електромережі працюють із великим навантаженням. Коли світло повертається, у мережу одночасно вмикається багато приладів – і це може спричиняти перенавантаження та аварії.
Часто такі аварії стаються у внутрішньобудинкових мережах. Тобто тих, що всередині будинку й перебувають у зоні відповідальності ЖБК, ОСББ або керуючої компанії.
Щоб швидше з’ясувати, чому немає світла, і допомогти фахівцям оперативно все відновити, зробіть три прості кроки:
Перевірте на нашому сайті (https://www.dtek-oem.com.ua/ua/shutdowns), чи є зараз стабілізаційні або екстрені відключення.
Якщо відключень немає, зверніться до свого ЖБК, ОСББ чи керуючої компанії. Вони мають перевірити, чи все справно саме у вашому будинку чи житловому комплексі.
Якщо з внутрішньобудинковими мережами все гаразд – ОСББ має звернутися до ОСР. Далі за перевірку візьмуться наші енергетики.
Ми розуміємо, що хочеться одразу звернутися до ОСР, коли немає світла – це природно. Та коли ми отримуємо багато звернень, які стосуються внутрішньобудинкових мереж, на їх перевірку йде час, і це сповільнює допомогу всім іншим. Якщо ж дотримуватись цього простого алгоритму, світло повернеться швидше – і у ваш дім, і до ваших сусідів.
