1. /
  2. Новини
  3. /
  4. АПАРАТНА НАРАДА БОЛГРАДСЬКОЇ РДА:...

АПАРАТНА НАРАДА БОЛГРАДСЬКОЇ РДА: ПІДСУМКИ ТА ПРІОРИТЕТИ РОБОТИ

Сьогодні, 9 грудня, під керівництвом голови Болградської районної державної (військової) адміністрації Михайла Шарафаненка відбулася щотижнева апаратна нарада. У нараді взяли участь заступники голови Валерій Єребакан та Олександр Іорданов, а також керівники структурних підрозділів.

У ході засідання начальник відділу документообігу та контролю апарату РДА Олеся Рижова доповіла про стан виконавської дисципліни в структурних підрозділах адміністрації протягом листопада 2025 року.

У листопаді 2025 року відділом документообігу та контролю апарату райдержадміністрації зареєстровано 253 вхідних документа, з них контрольних – 113, крім того письмових звернень громадян – 4, з Урядової «гарячої лінії» – 16 звернень.

Із загальної кількості вхідних документів 253 – з вищих органів влади надійшло 49 документів, переслані через Одеську облдержадміністрацію: Верховної ради України – 9, указів Президента України -3, постанов, розпоряджень Кабінету Міністрів України – 19; розпоряджень голови Одеської обласної державної адміністрації – 11 (5 з них  контрольні), протоколів нарад при голові Одеської облдержадміністрації – 7 (5 з них контрольні).

Про стан виконання бюджетів об’єднаних територіальних громад Болградського району за 11 місяців 2025 року доповів начальник відділу фінансів районної державної (військової) адміністрації Павло Синельников. Він зазначив, що станом на 01 грудня 2025 року, до місцевих бюджетів  об’єднаних територіальних громад Болградського районунадійшло 961 627,7 тис. грн., виконання до розпису становить 103,1%,  додатково отримано  28 579,9  тис. грн., темп росту складає 110,6%. Місцеві бюджети виконали 9 з 10 громад.

Основні планові надходження до місцевих бюджетів громад Болградського району за січень-листопад 2025 року  мають наступні показники:

  • ПДФО  надійшло у сумі 375 721,1 тис. грн., виконання до розпису 105,2%;
  • Плати за землю надійшло 270 331,0 тис. грн., виконання складає 100,3%;
  • Єдиного податку надійшло  261 731,1 тис.грн., виконання складає 103,9%;
  • Акцизного податку надійшло 20 560,1 тис. грн., виконання складає 94,0%;
  • Плати за нерухоме майно, відмінне від земельної  ділянки надійшло 13 865,3 тис. грн., виконання складає 106,9%;
  • Інші податкові та неподаткові надходження складають  19 419,1 тис. грн, виконання 99,0%.

За підсумками наради голова адміністрації надав керівникам структурних підрозділів відповідні доручення для подальшого підвищення ефективності роботи.