ВЕДЕННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ МЕДИЧНОЇ КАРТКИ ПАЦІЄНТА – СПІЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ КОМУНАЛЬНИХ І ПРИВАТНИХ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДІВ
Електронна система охорони здоров’я – це єдиний цифровий простір, де формується історія здоров’я кожного пацієнта.
До неї підключені і державні, і комунальні та приватні медзаклади – усі мають рівний доступ та обов’язки щодо використання можливостей системи.
Приватні медзаклади відповідно до ліцензійних вимог зокрема мають:
формувати медвисновки про народження та про тимчасову непрацездатність (для е-Лікарняних);
виписувати е-Рецепти на ліки, для яких такі рецепти є обов’язковими, та е-Запити на медвироби, що підлягають реімбурсації;
вносити медзаписи про взаємодію з пацієнтом, на підставі яких формуються медвисновки та е-Рецепти;
фіксувати медзаписи щодо надання послуг у рамках Програми медгарантій;
формувати е-Направлення, у т. ч. для проведення розширеного неонатального скринінгу новонароджених;
фіксувати результати реабілітаційного обстеження, реабілітаційні втручання, зміни до індивідуального реабілітаційного плану.
В електронному медичному записі фіксується:
інформація про звернення, прийом і результати огляду;
анамнез життя та хвороби;
результати лабораторних і інструментальних досліджень;
встановлений діагноз, призначене лікування, рекомендації.
Чим більше даних вносить заклад, тим повнішою є медична історія пацієнта. Це дозволяє лікарю бачити цілісну картину стану здоров’я, а пацієнту – не зберігати десятки паперових виписок.
При цьому скеровувати пацієнта до іншого фахівця чи на рівень первинної медичної допомоги виключно для створення е-Рецепту, е-Направлення чи МВТН є неправомірним та створює додаткові незручності як для лікарів, так і для пацієнтів.
Якщо ви дізналися, що лікар не вніс ваші записи в ЕСОЗ, ви можете звернутися до керівництва медичного закладу та повідомити про порушення.
